RegioJet

Hlavička
Vozový park

VOZOVÝ PARK

RegioJet nasazuje na své dálkové spoje moderní klimatizované vozy pro rychlost až 200 km/hod. Většinou se jedná o upravené vozy, které byly zakoupeny od některého z předních západoevropských dopravců – například rakouských, německých či švýcarských drah.

Cestovní kancelář Čedok využívá pro své klienty cestovní třídy Standard – v uspořádání kupé pro 6 cestujících s plným rozsahem palubních služeb. V některých případech jsou rezervace umístěny do vozů cestovní třídy Relax s velkoprostorovým uspořádáním a s plným rozsahem služeb.

Při cestách do Chorvatska cestují klienti CK Čedok ve spacích vozech – v kupé s uspořádáním čtyř lůžek v kupé. I zde je zajištěn plný rozsah palubních služeb během cesty.

Destinace

DESTINACE

Aktuálně cestují klienti cestovní kanceláře Čedok na palubách vlaků RegioJet na víkendové poznávací zájezdy do Vídně, Budapešti a také v rámci České republiky. V letní sezóně pak cestují nočními vlaky RegioJet do chorvatských destinací Rijeka a Ogulin s návazným přestupem na autobusové spoje do letních destinací na chorvatském pobřeží.

Služby během cesty

SLUŽBY BĚHEM CESTY

Cestující mohou během cesty využít následujících služeb:

  • Zdarma připojení k internetu během cesty
  • Nabídka denního a dalšího tisku zdarma
  • Nabídka kávy a dalších nápojů zdarma
  • Nabídka občerstvení z palubního menu za atraktivní ceny
  • Možnost sledování audio a video programu prostřednictvím zábavního portálu
  • Možnost zapojení do elektrické sítě 230V

Ve vlacích RegioJet probíhá obslužný servis přímo na místo. O obsluhu se stará palubní personál RegioJet, kdy obvykle 1 stevard se stará o obsluhu cestujících ve dvou vozech.


Poznámka: rozsah palubního servisu může být ze strany dopravce z provozních důvodů upraven.


Detailní rozsah služeb ve třídě standard je popsán v průvodci palubními službami

Jízdenky a odbavení

JÍZDENKY A ODBAVENÍ

Ve vlacích RegioJet se cestující nemusí prokazovat jízdenkou. Stačí, pokud sedí na místě, kde má zajištěnou rezervaci. Personál vidí na svém elektronickém zařízení uspořádání vozu a rozesazení jednotlivých cestujících. Kontrola probíhá pouze u nároku na slevu (například prokázání věku cestujícího při využití zlevněné jízdenky).

Součástí jízdenky je vždy rezervace konkrétního místa. Informace o místence a číslo jízdenky jsou cestujícím zasílány vždy 7 dní před cestou – a to v rámci dokumentů s dalším odbavením na zájezd.

RegioJet

Hlavička
Vozový park

VOZOVÝ PARK

RegioJet nasazuje na své dálkové spoje moderní klimatizované vozy pro rychlost až 200 km/hod. Většinou se jedná o upravené vozy, které byly zakoupeny od některého z předních západoevropských dopravců – například rakouských, německých či švýcarských drah.

Cestovní kancelář Čedok využívá pro své klienty cestovní třídy Standard – v uspořádání kupé pro 6 cestujících s plným rozsahem palubních služeb. V některých případech jsou rezervace umístěny do vozů cestovní třídy Relax s velkoprostorovým uspořádáním a s plným rozsahem služeb.

Při cestách do Chorvatska cestují klienti CK Čedok ve spacích vozech – v kupé s uspořádáním čtyř lůžek v kupé. I zde je zajištěn plný rozsah palubních služeb během cesty.

Destinace

DESTINACE

Aktuálně cestují klienti cestovní kanceláře Čedok na palubách vlaků RegioJet na víkendové poznávací zájezdy do Vídně, Budapešti a také v rámci České republiky. V letní sezóně pak cestují nočními vlaky RegioJet do chorvatských destinací Rijeka a Ogulin s návazným přestupem na autobusové spoje do letních destinací na chorvatském pobřeží.

Služby během cesty

SLUŽBY BĚHEM CESTY

Cestující mohou během cesty využít následujících služeb:

  • Zdarma připojení k internetu během cesty
  • Nabídka denního a dalšího tisku zdarma
  • Nabídka kávy a dalších nápojů zdarma
  • Nabídka občerstvení z palubního menu za atraktivní ceny
  • Možnost sledování audio a video programu prostřednictvím zábavního portálu
  • Možnost zapojení do elektrické sítě 230V

Ve vlacích RegioJet probíhá obslužný servis přímo na místo. O obsluhu se stará palubní personál RegioJet, kdy obvykle 1 stevard se stará o obsluhu cestujících ve dvou vozech.


Poznámka: rozsah palubního servisu může být ze strany dopravce z provozních důvodů upraven.


Detailní rozsah služeb ve třídě standard je popsán v průvodci palubními službami

Jízdenky a odbavení

JÍZDENKY A ODBAVENÍ

Ve vlacích RegioJet se cestující nemusí prokazovat jízdenkou. Stačí, pokud sedí na místě, kde má zajištěnou rezervaci. Personál vidí na svém elektronickém zařízení uspořádání vozu a rozesazení jednotlivých cestujících. Kontrola probíhá pouze u nároku na slevu (například prokázání věku cestujícího při využití zlevněné jízdenky).

Součástí jízdenky je vždy rezervace konkrétního místa. Informace o místence a číslo jízdenky jsou cestujícím zasílány vždy 7 dní před cestou – a to v rámci dokumentů s dalším odbavením na zájezd.